TISDAG



Omg jag har så fullt upp så det är crazzzzy, har liksom ingen tid längre. Startade dagen med en joggingtur innan frukost iallafall, 5km med en jättebra tid även om jag som vanligt kan vara lite stel sådär tidigt på morgonen. Försöker fortsätta med att träna fem gånger i veckan men förra veckan blev det bara fyra, och igår ingenting alls.. är så himla trött när jag kommer hem ifrån jobbet! Anyways, nu sitter jag med min kopp grönt te och uppdaterar min tumblr :´) Sen måste jag göra mig klar och dra till jobbet, cya!

Kommentarer
Postat av: Pinknation

Sv: Dom är öppnade och testade på min hand bara, sen har jag torkat av :)

2012-05-15 @ 10:24:49
URL: http://Pinknation.se
Postat av: Anna

Det är tråkigt när man inte har tid och ork för så mycket träning som man verkligen vill, men oftast så är det under de lugnare perioderna som man utvecklas mest. Kroppen hinner återhämta sig och man blir extra taggad för att köra hårdare igen :}



Om du är sugen på träningssällskap i sommar så är jag gärna på. Men jag har som sagt varit sjuk och knappt tränat på 1,5år, så jag är inte i närheten av din form, men ändå :}

2012-05-16 @ 18:00:52
URL: http://madeinjapanu

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0