Q&A

I brist på annat, lånade denna lista utav Tina!

Vad oroar du dig för just nu?
Hm.. jag vet inte. Försöker att inte oroa mig. : )

Vad hatar du just nu?
Ingenting .. vädret när det regnar, blåser eller snöar. Hahaha.

Om du kunde dricka alkohol varje dag utan några bi-effekter, skulle du?
Probably yes :´p

Vad gjorde du igår kväll?
Tittade på Thor med Simon, en favvofilm.

Vem sa du sist "jag älskar dig" till?
Simon! Och säkert mamma & pappa :´)

Vad är din relationsstatus?
Soulmate!

Hatar du någon just nu?
Nope.

Ångrar du någonting?
Nja, det tror jag inte. Ingenting jag kommer på?

Vad är dina planer för helgen?
Jobba!

Vill du ha barn?
Nej.

Har du några piercings?
Yes, en just nu. Två har jag plockat ur, haha.

Vad vill du ha just nu?
Jaa just nu vill jag ha någon som fixar mitt hår + smink mig så jag slipper själv.

Vad borde du göra just nu?
Fixa hår + sminka mig.

Har du svårt att lita på andra människor?
Till viss del, tror jag.

Din största rädsla?
Att förlora de man älskar <3

Vad var det sista du gjorde innan du gick och la dig igår?
Borstade tänderna?

Gillar du kinesisk mat?
Ibland.

Vill du gifta dig?
Hm .. nja?

Gillar du piercings och tatueringar? 
Ja absolut.

Duschar du helst på morgonen eller kvällen?
Duschar helst inte alls, men självklart efter träning så det beror på när jag tränar.

Var skulle du vilja resa?
Everywhere in the world baby, fy faen måste ha sett allt innan jag dör! :´D

Gillar du din boendesituation?
YES!

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Måste jag gå upp nu??

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?
Nopes.

Hur fick du ditt senaste blåmärke?
Omg ingen aning. Har jämt minst fem stycken, spec på ben & armar. Vet aldrig vart de kommer ifrån. :´P

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga?
Nej.

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära?
Hahahahahahahahahahahaha.

Pratar du ofta?
Typ, jämt?

Vad är det bästa som händer dig idag?
Vet inte, dagen har precis börjat.

Vem har du umgåtts med idag?
Ingen, än sålänge.

Är du en elak person?
Nej :´)

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa?
En lägenhet i Miami.

Tror du att andra människor tycker illa om dig?
Nej det tror jag inte. Jag tror de flesta tycker jag är ganska konstig faktiskt, hahahahah.

Sover du med dörren öppen eller stängd?
Öppen, den går inte att stänga. Det hänger för mycket kläder på den.

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu?
NÅGON SOM FIXAR MITT HÅR???

Finns det någon person som du aldrig vill förlora?
Min familj & Simon såklart!! <3

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0