TRÄNING

Ang. träning: när jag springer använder jag mig utav någonting som heter NIKE+Ipod som består utav en sändare/stegräknare man lägger i skon (speciellt fack finns i alla NIKE+ skor) och en liten mottagare som kan kopplar in i sin Ipod eller Iphone. Via den kan man under hela passet och efter såklart alltid se hur långt man sprungit, hur snabbt, hur länge och ca. hur många kalorier man bränt och det är därför också jätteenkelt att sätta upp mål för sig själv. Jag köpte denna i början utav 2011 och under det året sprang jag 73 gånger och kom upp i 300km! Hittills under 2012 har jag sprungit 32 gånger med sammanlagt 117km! Inte illa va? På bara två månader :´)
Målet för 2012 är att träna minst 120 gånger!


Efter dagens löptur satte jag mig i solen på balkongen och läste bok, älskar dessa mysbyxor ifrån VS PINK som jag köpte i New York. Byxorna är limited edition, och ser ni Frihetsgudinnan och Empire State i bokstäverna? : )

Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Sv; Japp det funkar ! :D Tack!

2012-03-07 @ 18:29:04
URL: http://pinknation.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0