TORSDAG


Återigen spenderar jag min dag inomhus, måste bli frisk till på lördag. Tror mitt immunförsvar åkt på en riktig smäll alltså, allting kom på en gång och kroppen hann inte ta hand om allt. Blev andfådd och fick ont i luftrören när jag gick ut en snabbis idag för att posta ett brev, postlådan står väl ungefär 50m ifrån vår port? Haha, då är det illa. Så nu ska jag mysa ner mig och kika på Simpsons som är något utav det bästa jag vet :´D

Förfriskningar på Chicago Internation Airport - okt 2o11, skulle inte sitta fel med en sån nu

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Vad bra. Såg ditt sms i morse, såg på film :) Hade du roligt? :} Ja gärna. Vilken dag? :)

2012-04-01 @ 17:57:23
URL: http://linnlowes.com

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0