TISDAG


Godmorgon, eller något. Usch vaknade med världens huvudvärk, så jag har tagit lite vätskeersättning ifall det kunde vara problemet. Hoppas på att bli piggare snart så jag får i mig lite frukost innan träningen, tränar väldigt sällan innan frukost. Och det är ju väldigt delade meningar om det är bra eller ej, huruvida man faktiskt bränner fett eller muskler.. eller om man bränner någonting överhuvudtaget. Jag vet iallafall att jag orkar träna mer och längre om jag ätit innan, vilket borde resultera i mera fett bränt och bättre resultat. : )


Den vänstra är köpt på Disney´s Magic Kingdom och den högra på Honeydukes i Hogsmeade (World of Harry Potter)
som ligger i Universal´s Islands of Adventure. Alldeles för fina för att ätas upp!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0