HEALTHY IS CLASSY


Kom precis hem ifrån en superbra joggingrunda, men..! Haha gjorde världens vurpa. Vet inte hur vädret är i resten utav Sverige men här blåser och snöar det, det har även fryst på inatt vilket resulterar i isfläckar med snö på så det inte går att se isen! Anyways sprang på och hade ganska bra fart, ser en isfläck alldeles framför mig och vet att jag inte kommer att hinna stanna så sätter ut armarna rakt ut för att hålla balansen (som ett flygplan ni vet) och vad händer då? Joo jag slinter bakåt med vänsterfoten, landar mjukt och fint på högerknät och glider så typ en meter .. med armarna rakt ut. Stående på ett knä! HAHA fy fan vad fult. Och är det inte typiskt att det händer precis där en massa vägar går ihop och det är typ fem pers där, när det varit helt folktomt överallt annars. Hahaha just my luck alltså. :´) Men men, den bjuder jag på! Nu ska jag stretcha klart och käka mellis.


underbar bild ifrån en superbra träningsblogg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mnååh :} vad för blogg? har du nå tips på någon träningsblogg? jag hiattar aldrig någon jag gillar haha :*

2012-03-22 @ 13:50:54
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Anna

men JA, där är jag länken. Jag kollade igenom, måste ju varit full eller något. Undrar om välkomstdrinken från förra bloggfesten fortfarande sitter i? ;D haha tack babe!

2012-03-23 @ 12:15:46
URL: http://madeinjapan.nu

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0