GODMORGON!


Upp och hoppa era latmaskar! Hehe ;´) Har hunnit med en skitbra joggingrunda nu på morgonen, innan frukost. Var lite stum men fy faen vad skönt det var + jag fick en jättebra tid! Är nöjd med nya jackan också, den glider upp lite ibland men med tanke på alla tröjor & jackor jag testat så tror jag inte det går att komma ifrån. Så förutom det så är det den bästa jag provat hittills, bra betyg ifrån mig med andra ord.
Nu ska jag vänta på att klockan blir åtta så man får duscha & så ska jag göra en gooood frukost : D

älskar att sitta på balkongen i vårsolen

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Anytime :)

2012-03-14 @ 07:54:17
URL: http://linnlowes.com
Postat av: helene - passion for heels

Kul att du gillade jackan! Håller med om att den kan åka upp men det finns nog ingen jacka som kan stanna kvar på ett och samma ställe ;) Tusen tack för dina söta ord, glad jag blir! :D Kram på dig!

2012-03-15 @ 17:13:23
URL: http://hellenius.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0