FÖR DET ÄR FREEEDAG!


Morn! Sitter och dricker kaffe och tittar på senaste avsnittet utav ANTM, fatta att det är säsong 18 nu? Lika galet och dramafyllt som vanligt, speciellt nu när det är UK vs US .. jag hejar på US jag tycker de är mycket sötare :´)
Jaha, what else? EN VECKA SEN JAG TRÄNADE SIST och min endorfindepå är obefintlig, men vad ska jag göra? Skickade en skräckbild till systeryster idag på mina icke existerande ögonvitor.. haha jag lovar mina ögon är så jävla äckliga. Finns inte en vit fläck någonstanns, allt är rött! Nej, nog om det.. ska fräscha till mig och dra till vårdcentralen för min spruta.


jag & syster Bella framför Hogwharts @ Universal Studio´s Islands of Adventure okt-2o11

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0