070312



New in, hehe :´) Älskar Jurassic Park filmerna! Var helt överlycklig när vi var i Orlando @ Islands of Adventure där de har ett "Jurassic Park land"! Blev typ lika till mig där som syster Bella blev inne på Harry Potter delen, haha. Anyways, ska begrava mig i denna när jag läst klart fjärde delen i A Song of Ice & Fire, mer kännt som Game of Thrones kanske. Och ja, jag läser i princip alltid på engelska. Anser att böcker ska läsas på det språk de skivits på : )

Nej nu ska jag snöra på mig skorna och ta en springtur! Fjärde dagen på rad idag, och nej jag hetsar icke. Vill bara veta hur min kropp reagerar, i vanliga fall tränar jag 3-4 ggr i veckan så nu vill jag testa på att köra lite hårdare. Bara för att känna på : )

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0