FRÅGA

SHORTY om STOLT!:
vad kul för dig : D hur har du gjort? Tips för att gå ner i vikt? : D kram

Tack! : ) Ja, dricka mycket vatten, röra på sig, äta mindre onyttigheter osv. Jag har inte kört någon diet eller så, bara gjort det på det gamla goda viset. Men det tar tid och man måste ha tålamod! Till att börja med så måste man bestämma sig, på riktigt för det handlar om att ändra livsstil ändå. Förut så hatade jag att träna, det var fruktansvärt att dra på sig skorna och släpa sig utanför dörren och om jag inte gjorde det fick jag ångest. Jag käkade även godis typ jämt(?) av ren vana, det var helt galet. Nu tycker jag det är kul att träna, det har liksom blivit en del av min livsstil och jag tycker det är kul! Dock får jag inte längre ångest om jag inte hinner med det, utan tar det bara nästa dag istället. Godis äter jag knappt längre heller, eftersom jag känner att det "förstör min form" och då menar jag inte bara fett utan att det påverkar mina träningsresultat. Efter en riktig godis-mat-öl helg tar det några pass innan man hittar rytmen igen, och det är det inte alltid värt : ) Så sunt förnuft är det som verkligen fungerar!

Oj, det kanske blev lite svammel där på slutet! Haha jaja, jag hoppas jag inspirerar någon iallafall. : )

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0