RANDOM


Alltså, jag är så himla trött på bittra gamla jävla kärringar som är så jävla missnöjda med sina egna liv. Jag tänker INTE be om ursäkt för att jag är ung & snygg, för att jag hittade kärleken i mitt liv innan jag ens visste vad kärlek var, för att jag rest utanför skandinavien lika många gånger som jag är gammal, för att jag bor i typ stans finaste lägenhet med det bästa läget, för att jag köpt en ny bil, för att jag har världens finaste familj, för att jag inte har några lån (ok nu ett!), för att jag har världsbäst koll på min ekonomi och alltid har pengar, för att min kropp är tight som fan efter all träning,
för att jag vet vad jag vill här i livet och för att jag vägrar att göra det jag inte vill!

Och fatta, ni som läser det här! Ni är MINST lika jävla bra som mig. Vi är så jävla bra och bittra jävlar ska inte kunna få oss osäkra.
Ok? Ni är bäst, allihopa! <3

Ville bara ha det sagt! Nu ska jag sminka mig och dra ner på stan för en lunch med världens bästa mamma <3, sen blire jobb!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Åååh nej, jag hatar verkligen kombinationen mint & choklad haha. Samma med apelsin & choklad. Konstigt, för jag tycker om dom var och en för sig ;D haha. Åh, anthon berg är ju underbara! tyvärr lovar de inte att de är glutenfria, så vågar inte riktigt ha dom hemma, för karln min som är gluten och gärna mumsar i sig choklad ;D dock är den med havssalt inte helelr helt säker, så den får jag för mig själv haha!

2012-02-09 @ 10:24:33
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: camilla

sv: jo så var de säkert! vad heter du där? :)

2012-02-09 @ 12:30:17
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv, Vad sjukt! Blir galen att det aldrig kan vara heeelt tyst! haha

2012-02-09 @ 19:43:08
URL: http://linnlowes.com

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0