20120208





Började dagen med en joggingtur! Men kylan var inte värst, det var modden och glansisen unden den. Usch. För varje steg jag tog gled jag tillbaka två, minst. Men jag kämpade på och fick en jättebra medelhastighet, så jag är nöjd.
Igår sprang jag dock intervaller i backe så träningsvärken idag är icke att leka med. Haha ; )
Nu sitter jag och äter kokt ägg, kiwi och dricker en kopp te och tittar på Top Model Sverige. Asså, inte alls sugen på att dra till LA nu?? Och villan de har sen då.. ooouuuhhh. Dör lite. Vill utomlands! Får börja kika på det seriöst!

Kommentarer
Postat av: camilla

sv: inte omöjligt, jag heter camixo.tumblr.com där och har lagt upp bilden där med.. har 91 notes at the moment på den så annars är det väl någon du följer som rebloggat/sparat ner och lagt upp den :) men det är min bild iallafall! :)

2012-02-08 @ 12:26:16
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0