TRÄNING

Finns det någon som är duktig på träning och typ.. muskler? :´p Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig men har ett riktigt jobbigt träningsproblem atm. Jag tränar vanligtvis 4-6 ggr/veckan, i princip uteslutande löpträning men på olika terräng och med lite variation i intensitet och det har aldrig varit några problem. Men i fredags kände jag direkt när jag började springa att lårmusklerna drog ihop sig, det kändes typ som mjölksyra, och benen vart typ 10 kg tyngre styck. Vilade hela helgen dvs. lördag & söndag men har haft samma problem nu måndag, tisdag och onsdag. Benen är tunga och musklerna stela, är det någon som har någon idé? Jag blir fan tokig :´p

Kommentarer
Postat av: madelene

Töj ut muskeln genom att stretcha jätte mycket! :)

2012-04-26 @ 19:38:12

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0