FREDAG



Gammal bild, ifrån i vintras. Åh jag är så schleten idag så det är fan tragiskt, haha. Det märks att man inte är 23 längre ;`) Hade så jävla kul igår, det går inte att förklara. Kom hem tidigt imorse, kom i säng vid kanske 0330.. och sen skulle Simon upp vid 0600 för att jobba. Jag kunde inte sova mycket efter att han åkt heller så det var bara att göra iordning kaffe och försöka vakna. Nu ska jag dra på mig solglasögonen, även fast det regnar, och möta upp min mor för en lunchpromenad. Sen ska jag försöka se till att bli människa igen, haha + packa väskan inför imorgon! Tåget till Stockholm går 0743 så det blir en tidig morgon.. haha nej inte mycket sömn den här veckan inte. :´p

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0