Så himla onödigt jag vet, men ibland är jag det. Onödig alltså. Haha.

Vilken svordom använder du mest?
Fi**a & k*k jag vet jag suger haha, mamma du läste inte det där. Ok?

Äger du en iPod?
En lila nano!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Eh, har ingen väckarklocka!

Hur många resväskor äger du?
En rosa mina föräldrar köpte till mig i Italien

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi & Hemköp, där är det dyrast men fräshast! Haha.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Är hellre med på bilden tror jag, om jag känner mig het.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Trolljegeren tror jag, och joooo den är bra!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med mig själv, datorn eller Simon

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett skivbolag och signa mig favoritband som lagt ner eftersom de inte slog igenom, muta dem att börja spela in igen!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Typ varenda dag! Hahahah.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Tänker inte ens svara på det där, finns alldeles för många.

Använder du huvtröjor?
Oh ja! Vill ha fler :`D

Kan du vissla?
Jo ibland, haha.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg&dalbanan!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Tror & tror? Haha, orkar inte med drama så jag vill inte veta!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Typ Dalarnas största, det är ganska stort.

Hur många syskon har du?

2 små sketna lillasystrar ; )

Vilken film kan du alla replikerna till?
Den lilla sjöjungfrun

Äger du några band t-shirts?
Ja en hel del tror jag, om jag får räkna de jag brukar låna utav Simon? ; )

När flög du senast?
I höstas, London baby!

Diskar du din egen disk?
Yepp, & Simons hahaha.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär ofc, vad ska man med en laptop till? Doh.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej, är nöjd med mina nuvarande.

Vad har du med dig in på bion?
POPCORN & COLA!

Vad har du för väder?
Skitjävla slask!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Filosofi? Design? Multimedia? Haha jag kommer inte ihåg, det var ju tuuuusen år sen.

Gillar du att flyga?
Ja !

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.

Om du har körkort, när fick/tog du det?
"Ååååh åka pendeltåg, jag är en loser baby jag har inget körkort!"

Vilken är din favoritdrink?

Sprite & vodka, vad heter det? Grogg?

Gillar du din boende-situation?
Så in i helvete! :´D

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst hur många som helst, jag klarar mig på 4 om det behövs men alltså då är man ju inte helt människa.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Inte en enda, det var längesen det. Och faaan vad nice det är!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nog för att jag pratade mycket men jag var så charmig & hade så bra betyg så jag hamnade aldrig i trubbel. ; )

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Helt ärligt nu, jag vet inte vad kalorier är. Bara att det är .. fett??

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 BABY!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Så in i helvete, kan inte med särskrivare & folk som skriver slarvigt. Kan inte heller med folk som inte kan prata ordentligt.
Jag vet, det är hemskt, jag är hemsk.

Tror du på liv på andra planeter?
JA!

Vad var det senaste du åt?
En bar ifrån Kellog´s, rock & roll! Hahahaha. Ne.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag såg tydligen ut som en Alexandra, svårare än så var det inte. ; )

Gillar du senap?
NEJ!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja absolut!

Tycker du om att krama folk?
Nej, jag är ingen kramglad människa. Haha det vet de som känner mig.

Äger du en digitalkamera?
Ahyes.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kat Von D .. fast tusen gånger snyggare!

Tycker du att du är attraktiv?
Ja, vissa dagar känner man ju sig snyggast på planeten.

Vad är du allergisk mot?
Ingenting, vad jag vet. Människor som gnäller mycket?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Aldrig.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Sebastian. Som krabban, i Ariel.

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Haha, det värsta jag vet är särskrivningar och människor som använder ord dom inte förstår bara för att det ska låta bra :P och duuu, förlåt, jag kramade ju dig när vi skulle fika! Och så gillar du inte ens sånt :O gosh ;) haha!

2011-03-13 @ 15:07:02
URL: http://novembersara.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0