The Silence In Black And White

Ååhhh, kan inte sova! Låg i sängen en hel timme bredvid min sovande karl men jag kan inte slappna av! Sitter nu och äter kladdkaka och dricker varm dajm o´boy och hoppas på att bli lite trött.

Nu är karln min också sjuk förresten, så antagligen är det samma grej som jag hade förra veckan. Så det var ingenting jag åt iallafall, och nej höh jag är inte gravid heller som somliga spekulerade i. Doooh! Är väl bara en släng utav vanlig magsjuka, eller vinterkräksjukan eller whatever you´ll call it. Jag antar (och ja detta är mina egna spekuleringar jag är inte utbildad sjuksköterska eller något) att eftersom jag var sängliggandes i nästan en hel vecka egentligen bara var sjuk de första dagarna men att det tog tid för kroppen att återhämta sig. Det är mitt i vintern och immunförsvaret är redan lågt, kombinera det med att jag under jul och nyår jobbade dubbelt så mycket emot vad jag brukar göra och att jag redan har en inflammtion i kroppen (muskelinflammation) och BAM! Haha. Yaya, något sånt antar jag att det handlade om. Är frisk nu iallafall.

Är förresten superduper glad, har fått första budet på min första Tradera auktion någonsin! Great succes! ;D

Foto: Linn Löwes
Jag behöver sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

såå fin bild. Ge mig sommar:)

2011-01-17 @ 09:39:54
URL: http://hannalillan.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0