Stick Stickly

Min lista, hihi ;D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert en massa grejer, piercade läppen tex.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Avger inte nyårslöften längre!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nopes
4. Dog någon som stod dig nära? Thank god no!
5. Vilka länder besökte du? Egypten och England
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Absolut inte
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 9/6 då vi gjorde våra soulmate tattoos <3
8. Vad var din största framgång 2010? Allt! Kärleken, lägenheten, jobbet!
9. Största misstaget? Jag gör inga misstag, hahaha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Endast en envis liten inflammation i muskelfästena som sitter fast i ryggraden(eller hur det var)som tyvärr kommit tillbaka igen.
11. Bästa köpet? MIN TVÄTTMASKIN!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, konserter, tatueringar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick veta att jag ska bli moster i juni <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ojoj, jag lyssnar på så sjukt mkt musik men Escape the Fates nya skiva kanske?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hoho, jag är alltid glad ; )
16. Vad önskar du att du gjort mer? Klart man VILL göra mer, men ekonomin tillåter inte allt. Så spart pengar kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Esch inget.
18. Hur tillbringade du julen? Med den bästa familjen i världen <3
19. Blev du kär i år? Blir bara kärare och kärare för varje år <3
20. Favoritprogram på TV? Svenska Hollywoodfruar!! Älskar Maria Montazami!
21. Bästa boken du läste i år? Alla Harry Potter böcker på engelska
22. Största musikaliska upptäckten? Attack Attack!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min lila I-pod <3
25. Något du önskade dig men inte fick? Nada!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta hemma hos la familia <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nope
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Rock n´roll BABY!
29. Vad fick dig att må bra? Min soulmate och hela min underbara familj <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Men ååååh ingen, hihi. Bara Simon, han är min rockstar <3
31. Vem saknade du? Sweet Lady, Harry, Billy, Mirra och alla andra underbaringar som inte finns hos mig längre <3


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Ja sis, visst saknar man de små änglarna <3

2011-01-04 @ 15:15:36
Postat av: Grodan

Tjusig blogg du har :)

Jag lånar listan!

2011-01-05 @ 11:27:44
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0