Secrets Don't Make Friends

Jag måste klargöra en sak, därför att jag stör mig något fruktansvärt på det nuförtiden. Jag är 100% svensk, så långt man kan kolla bakåt i mitt släktträd så finns det bara svenskar. Jag heter liksom fucking Andersson i efternamn. Jag är så trött på folk som frågar mig om jag är ifrån Serbien eller Iran, -"nej" säger jag -"jag kommer ifrån Gustafs". Idag när jag gick in på busstationen var det någon som ropade åt mig "-Ey! Är du ifrån Tjeckoslovakien??!". Jag svarade inte ens, för vart fan ligger Tjeckoslovakien? Finns det folk som på allvar inte är medvetna om att det finns något som heter hårfärg? Eller ögonbrynsfärg? För ja, jag har fejkat mig till det och so what? Det var ingen som trodde att jag inte var svensk när jag var platinablond. Jag är bara så trött på att folk frågar mig om jag är svensk, eller ifrån något annat land, eller halvt ifrån något annat land, och är jag verkligen säger på att det inte är så ändå?
JA JAG ÄR SÄKER!



Nu drar jag ner till Ica och köper Coca Cola!!

Kommentarer
Postat av: anna

Haha jaa, min gamla Converse var ännu snuskigare! fy, men duuu... vi ses snart på festa :D

2011-01-08 @ 21:04:44
URL: http://madeinjapan.nu

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0