Html Rulez D00d

Vilken jävla dag jag haft, omgzor. Snacka om att det gått upp & ner, är helt snurrig i huvudet nu. :/
Anywaaaays, invigde mina nya Nike dojjor på en kort joggingtur nu på kvällen och jag säger bara "kidz, don´t try to get inflammation i muskelfästen at home" typ. Det går segt när man väl börjar med träningen igen, skorna var himmelska dock. Jag har även käkat en bridge blandning och vart och handlat på Willy´s, inget ont om Willy´s alltså men asså är det bara muppar som handlar där?
Muppar & slon! (slo=konstig, sloig, allmänt bonnig männska. haha ne vad elak jag är.)

"-Jag känner mig som ett lyxslo här inne" sa jag till Simon, haha. xD

För övrigt var det vår dyraste matshopping so far som sambos, 1200:- fucking kronor! Oh my. Hahaha.



Lyxslot numero uno ska nu hoppa i säng och hoppas på att få sova ordentligt! Imorn är det jobb
+ att jag ska posta mina första sålda objekt på Tradera, wuuuhuuu! Gnatt ;*

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0