You can always trace your steps back to the start

Ibland är allt bara helt jäkla orättvist, för tre veckor sen var jag sängliggandes i flera dagar i vinterkräksjukan och nu har jag åkt på influensan. Oh my. Jag har alla symptom utom feber, och jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper det. Skulle egentligen varit ute på en joggingtur typ nu, men jag ska dra på mig en mössa och traska iväg och hämta en pizza och köpa en Ben & Jerry istället. Sååå jag klagar inte så fruktansvärt mycket ändå, haha. Jag är ledig imorgon också så det är bara att se till att bli frisk.
Helgen kommer bli viktig, för mig : )


GLASS I STORA LASS!!

Kommentarer
Postat av: mikaela & malin

Hej :)

vi funderar på att sätta igång en liten tävling på bloggen, nu fattas bara intresse. skriv gärna en kommentar i inlägget där vi frågar om en tävling är intresseant. skulle vara superkul om du gjorde det & tack på förhand!

Kram Mikaela & Malin

2011-02-04 @ 14:52:07
URL: http://mmsi.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0