Try and stop me, try and save me

Godmorgon! Tja!
Nu ska jag berätta något sjukt .. jag tror jag är sockerberoende. På riktigt. De senaste månaderna har jag ätit något gott varje dag; godis, läsk, chips, glass you name it! Så jag har bestämt mig för att gå på detox, avgiftning haha. Idag, torsdag, blir min fjärde dag utan socker. Igår mådde jag skit, var trött & hade ont i huvudet så jag gick till Hemköp och köpte en nöt & tranbärsmix. MUMS! Den försvann på tre röda, haha. Ojoj, sen gick jag och lade mig kl. nio och sov tills nu. Kroppens reaktion I guess.
Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på Vakna, senare blir det jobbet!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ah, häftigt! Vart har du den tatueringen, kanske kan få se den på lördag på bloggfesten.

Ses på lördag då! :)

2011-02-10 @ 08:44:11
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Gabbie (din syster)

Tjabaloo!



Vi kanske kan gå på detoxen tsm då? xD är sockerberoende här med tror jag :O

2011-02-10 @ 08:48:56

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0