They Don't Call It The South For Nothing

Det är så jag knappt kan förstå att det är hela tre år sedan jag gjorde en riktig långresa, tre år! Katastrof! Har blivit en del småresor men ingenting långt bort! Ajaj, måste bli ändring på det typ nu. Senaste långresan var iallfall i mars 2008, då drog hela familjen till Thailand och närmare bestämt Koh Lanta. Vi var även över till Phi Phi Islands en sväng och sa hey och så var vi såklart till
Maya Beach, stranden där Leonardo struttade omkring i The Beach.
Men det jag mest kommer ihåg var nog en en kväll då jag och Bellan promenerade på stranden och ett femtontal thailändska tjejer i fjortonårsåldern kom springandes och skrikandes emot oss. Ni vet sånna där skrik småtjejer får till när de ser Justin Bieber, typ. Haha. Alla skulle de ta kort med oss en och en, samtidigt som de gjorde peace tecknet in i kameran. Och jag och Bellan spelade ascoola i våra solbrillor, haha. Jag tror de tror vi var kändisar, och vi kände oss som kändisar så vi spelade med. ; )


Notera min PAINTSKILLZZ!

Kommentarer
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

hahahah, nej va roligt!



sv: hästar är något av de bästa som finns verkligen. :}

2011-02-01 @ 11:30:33
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Gabbie

Haha, kmr då aldrig glömma det! :P och alla på hotellet som bah "OMG har vi kändisar här?! :O " xD

2011-02-01 @ 21:13:50

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0