Crazy Beautiful Life

Helgen har spenderats tillsammans med snygga brudar, groggar(hahaha), snorpapper & godis. Mumma! Jag är fortfarande inte frisk, blir bara sjukare & sjukare. Imorse kunde jag inte prata typ alls. När jag kom till jobbet gick jag in på Wayne´s för att fråga om de möjligtvis hade honung som jag kunde få tillsammans med te-vatten, till halsen, men det hade de inte "-Vi har chokladsås" sa killen i kassan. Eh, no ty. Nu blir det lite mer godis & soffan, jag måste erkänna att jag är lite emo ändå eftersom jag varit sjuk i princip hela vintern. Jag får aldrig träna & jag kommer aldrig bli snygg, hahaha. Yaya.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du får krya på dig så du blir frisk tills på lördag :)!



Wiee snart bloggfest! Part party!



2011-02-06 @ 16:36:25
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0