Can you feel your heart as it hits the ground

SUPPERTAGGAD inför ikväll, BLOGGFEST på Etage i Falun med trettiotalet inbjudna bloggare ifrån hela Sverige, fy för i tusan vad roligt det kommer bli! Jag började redan kl. 12.oo med att duscha och jag håller fortfarande på med att fixa mig, haha. Förra året vann jag pris för bästa outfit, helt galet! Det bästa med det priset var att jag blev framröstad utav de andra bloggarna,
tuuusen tack åter igen till de som röstade på mig förra året! Jag lever fortfarande på det. <3

Ganska dålig bild ifrån outfiten 2o1o men yaya ; ), linnet & jackan hade jag fixat själv!


I år satsar jag mer på sminket än på kläderna, jag kan ge en ledtråd; SWAROVSKI KRISTALLER BABY!! ; D

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0