Can you feel how you're fading?

And as a heart need it's beating surely yours will stop
I know I have said it before but mark my words
if shutting you up will be the last thing i ever do,
I will wrap the silence around your troath
and leave you breathless.
I will take every word from a lonely harlots mouth,
so pick your words wisely for they will be your last,
they will all be your fucking last!



BLÄÄ! Sitter och dricker kaffe och kör huvudet i databordet, typ. Jag tror tåget körde över mig inatt,
kanske en kanske två kanske en hel massa jävla gånger. Haha ; ) V.A.K.N.A nu, tack.
Jag ser inte fram emot den här dagen, den känns lång.. förbannat jävla lång.
Jag önskar verkligen jag kunde skita i allt och sitta här hemma med morgonfrilla hela dagen meeeen
det går inte för sig nej, så jag ska plocka fram plattången och sminkväskan nu.

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Haha, du är underbar du syster! :) <3

2011-02-02 @ 13:21:14
Postat av: Lisa

snygga ringar! :D

2011-02-09 @ 20:59:58
URL: http://lioa.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0