ORLANDO


Vart åkte vi?
Till Orlando & New York
När åkte vi? 28 oktober lämnade vi Arlanda, 10 dagar stannade vi i Orlando.
7 november tog vi flyget upp till New York där vi stannade i 4 dagar.
Vilka åkte? Jag, min sambo Simon, lillasyster Michaela & hennes sambo August & deras söta dotter Nellie,
min lillasyster Gabriella och mamma & pappa
Vad gjorde vi? I Orlando var vi till; Islands of Adventure(Wizarding World of Harry Potter), Universal Studios, Disney´s Magic Kingdom, Disney´s Hollywood Studios, Disney´s Epcot Center.
I New York; promenerade till Central Park, var upp i Top of the Rock, flög helikopter över Manhattan, gick gick & gick och fick se en massa olika områden & shoppade som galningar ; )

Random pics ifrån Orlando <3

Jag & babe på flyget till Chicago, där vi böt plan

Maybelline mascaror $5 styck! Ca. 35 sek

Fanns sååå mycket olika smaker!

Vår villa med fem sovrum & fem badrum, samt biljardrum

Egen pool hade vi också :,)

Firade Halloween med minicupcakes

Åh vad jag shoppade!

Haha damp utanför Walmart ; )

Cheescake Factory!



Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Sv; Åh härliga bilder! :D Ser fram emot fler hehe :)

Japp det gjorde vi ! :D Var ert hotell bra?

2011-12-15 @ 08:32:59
URL: http://pinknation.se
Postat av: Linn

Sv; Det är det nog, men kostar runt 5000 för ett årskort. Dyrast i stan! Lugnet har ett jäkligt fräscht gym.

2011-12-15 @ 09:21:29
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Suzanne

Vad jag längtar tillbaka :-D :-D

2011-12-15 @ 10:06:26
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

ÅÅÅÅ gud vad härligt! JAg har också varit i Orlando och ska snart dit igen, men new york har jag aldrig varit i och det är en dröm :) så dit ska jag!

Hyrde ni villa förresten? Vad kostade det?

JAg har ju tur att jag har släkt i hela Florida så jag har gratis boende, men tänkte fråga ändå :)

2011-12-15 @ 11:42:36
URL: http://lindapauline.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0