MANHATTAN


Det bästa, sjukaste och mest overkliga jag någonsin gjort? Helikopterturen över Manhattan, lätt.
Det är en sån sak man bara drömmer eller fantiserar om, inte tror man att det ska bli verkligt.
Så jag vill tacka mina underbara föräldrar för den bästa upplevelsen i mitt liv, det var fantastiskt <3

Jag, Simon, Michaela & Nellie, August, Gabriella och mamma, pappa fotar : )

Helikoptrarna, jag fick sitta längst fram bredvid piloten!

Titta vad små alla människor är, fatta vad stor hon är? Helt sjukt.

Flyger in över Manhattan

Central Park


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Sv; Ohw underbara New York ! Saknar .. :/ Du får lägga ut mer bilder ^^

2011-12-14 @ 14:46:44
URL: http://pinknation.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0