ISLANDS OF ADVENTURE

Lite bilder ifrån Universals Islands of Adventure, lätt bästa parken!
Det är där Harry Potters värld finns, Wizarding World of Harry Potter, där Hogsmeade är uppbyggt med alla butiker.
Vi åt på Three Broomsticks och drack öl på Hogs Head, Hogwarts Castle fanns också såklart med en supercool åkattraktion innuti.
Sen så fanns också en utav mina favoriter, Jurassic Park, där man åker i en båt och tittar på dinosaurier för att i slutet
jagas utav en T-Rex och störta nerför värsta stupet och bli dyngsur! Haha det var säkert 90 graders lutning. Galet.
Bästa berg&dalbanorna var utan tvekan Dragon Challenge och The Incredible Hulk
(klicka länk för film, och ja vi satt också längst fram i båda. Längre kö men lätt värt det!) helt galna! Haha :,D
Sista dagen åkte jag Dragon Challenge fem gånger på rad, bara sprang ut och sen in igen.
Åh herregud vilka underbara minnen jag har därifrån <3













BUTTERBEER!

Den kända Universal Studios "bollen" : )

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker mig känna igen några av dessa bilder ;)

ÅHHH JAG VILL TILLBAKA!!

2011-12-17 @ 09:12:53
Postat av: Desslikes.com | High Heels Gives You A Better View.

Men ååh jag har helt missat att du börjat blogga igen !! Harry Potter ?!?! FUSK, gud vad kul att få "uppleva" en del av det :D



sv: Jaa men precis , mördar de stackars stråna som fortfarande finns på huvudet haha :P

2011-12-19 @ 14:39:43
URL: http://desslikes.com
Postat av: Malin Aurora

Åh gud vad jag också vill åka dit!

2011-12-19 @ 15:55:30
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

ÅÅ vad jag saknar Florida när jag ser dina bilder :D Längtar oerhört dit!!

2011-12-20 @ 17:36:33
URL: http://lindapauline.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0