2011

Gjorde denna lista för ungefär ett år sedan, tänkte jag skulle ta och göra den i år igen. Svaren kommer nog att bli ganska så annorlunda, haha.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste till New York & (Orlando har jag varit till tidigare) shoppade på Victorias Secret!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Samma svar som förra året, avger inte löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Syster Michaela & hennes fästman August fick den sötaste & underbaraste lilltjejen i hela världen! Nellie <3
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
USA!
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej? Tror inte det.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Åååh USA resan ofc! : D
8. Vad var din största framgång 2011?
Jag har lärt känna mig själv lite bättre? Fått lite svar på grubblerier jag haft.
9. Största misstaget?
ATT JAG INTE SHOPPADE MER I USA!!! Hahahaha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Slog i hälen i en järngrind 26/5 (Simons födelsedag) och svullnaden har fortfarande inte gått ner. Fail.
11. Bästa köpet?
Hahaha ALLT i USA (tjatarn) & vår nya bil som jag älskar!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
USA resan & bilen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nellie & USA resan : )
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Asking Alexandria - To The Stage


The Devil Wears Prada - Born To Lose

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, höhö
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Setat i soffan? Hahahah nejdå.
18. Hur tillbringade du julen?
Med den bästa familjen i världen <3
19. Blev du kär i år?
Blir bara kärare och kärare för varje år <3
20. Favoritprogram på TV?
99 saker man måste göra innan man dör med Erik & Mackan och How I met your mother
21. Bästa boken du läste i år?
Game of Thrones!
22. Största musikaliska upptäckten?
Asking Alexandria
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En kaffebryggare : )
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Åt tårta med de bästa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja om man sluppit jobbstressen, huh
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Tar inte ut svängarna ordentligt. Skäms fan.
29. Vad fick dig att må bra?
Simon, & min helt galet underbara familj <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ke$ha?


Fick bla. denna utav Simon i födelsedagspresent, han har ritat den själv <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV; TACK! =)

2011-12-22 @ 12:53:57
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hoppa julkänslan kommer snart då;-). Jag önskar dig en god jul!

2011-12-22 @ 13:09:10
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0