Why do we need to be sanitary when the world's so filthy anyway?

Bara för att jag tyckte att jag hade så schnygg outfit idag, haha ;> Samtliga kläder ifrån Wear It, såklart. Linnet har jag dock nitat själv, hade det på mig på bloggfesten också. Armbandet är Simons likaså halsbandet med korset som jag gjort till honom. Halsbandet med massa grejer har jag också gjort själv, och det andra halsbandet är ifrån Pilgrim en studentpresent ifrån Simon. Höll ni reda på allt nu? Bra ;>
Kom hem till en nystädad lägenhet ikväll, så himla mysigt! Pojkvännen är på bra humör idag, kan visa er varför imorn. Hehe. Nu ska vi laga mat; kött, potatisgratäng, majskolvar och bearnaisesås! Vardagslyx existerar inte i den här familjen, som innefattar två personer och ett marsvin, utan man ska fan ha det bra varje dag! Varje dag! Hörde ni det nu? ;D






Kommentarer
Postat av: Caroline

sötnos!

2010-05-08 @ 14:00:15
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Nicole Arrman

Snygging! Du vart har du köpt det där linnet med nitar? ;)

2010-05-10 @ 13:03:43
URL: http://arrman.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0