There´s no sympathy for the dead

Idag undrar jag över;
Varför kostar det mer att åka till Göteborg och bo där en natt och gå på konsert än att flyga med British Airways till London och bo där fyra nätter? BLÄ! "Åka tåg är bra", my ass!
Yaya, London som sagt 8-12/9. Muse på Wembley Stadium 10/9. Längtar! De är bäst live är därför jag blev så ledsen över att Stockholmskonserten blev inställd, var ju nu åtta månader sen jag såg dem live sist på Hovet!



Nu ska jag snygga till mig för det blir kalas här idag, min älskade fyller år!

Kommentarer
Postat av: Selina

Ja visst är det sjukt att det är dyrare att åka genom Swea än utomlands!

Men that´s how it is!



Ha en ny fin vecka:-)



//Love Selina

2010-05-31 @ 01:11:48
URL: http://loveselina.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0