She can breathe now, but the air is running out

Fick sminket ifrån e.l.f idag (ena halvan utav beställningen, resten är med i en beställning jag gjorde med mor&syster) och jag är så nöjd! Jag kommer aldrig handla smink ifrån någon annan butik igen, haha. Simon var helt chockad dock, kunde inte för allt i världen förstå hur lite smink kunde göra mig så glad. Men det var ju så billigt och jag fick så mycket, för det jag fick hem idag betalade jag 151:-. Snacka om kap!




Mineral primer, kajalpenna+vässare, duo-mascara vanlig & vattenfast, plumping läppglans, foundationborste & svart nagellack

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag fick också mitt elf smink idag. Fattar inte hur det kan vara så billigt OCH så bra!

2010-05-24 @ 23:33:28
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Caroline

oo va härligt! har inte fått mitt än, hoppas det kommer snart :)

2010-05-25 @ 22:27:23
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0