If you ever enter my mind, stay there

Usch vad deprimerad man blir då, vääääädret? Saknar veckorna i början utav april då man kunde sitta på balkongen och glassa med solisar innan jobbet, nu vill jag inte ens cykla ner på stan eftersom det blåser storm och regn ligger i luften. Boooring. Vill ha sommar & sol nu! Hur länge ska man behöva vänta egentligen? Bah, jäkla global uppvärmning eller vaddetnuärsomorsakarallt. Var himla insatt på det där förut faktiskt, men nu har jag slackat ett tag. Yaya.



Ett utav mina absoluta favoritlinnen! Själva linnet är nog köpt på Carlings för flera år sen, trycket har jag fixat själv. Skrev ut det på såntdär papper som man sedan stryker på, med strykjärn. Kommer ihåg att jag tog med mig sånt där special papper och skrev ut det i skolan eftersom de hade så bra skrivare, haha. Satt inne i skrivarrummet och var värsta nervös ifall någon lärare skulle komma då den bara slukade färg! Ojoj, det var längesen med andra ord! Tycker faktiskt det hållit ganska bra, men tanke på hur ofta jag använder det och likaså tvättar det.
Provehito In Altum
.

ps, är med i en tävling på Tvillingarna Arrmans blogg om att vinna en hårförlängning ifrån FiddiHairExtensions. Klicka här om du också vill vara med! :>

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; Haha, ja jag menar ju det! Nämen på fest så tycker nog dem flesta det, mer folk som man inte har festat på, typ på jobb o sånt.. som får för sig att jag är lilla lugna flickan! haha :)

2010-05-10 @ 14:54:17
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0