Hello, my name is Tykhe !

Hej ! Jag heter Tykhe och jag är Alexandras & Simons bebis. Jag var in till veterinären idag eftersom jag inte kunnat äta mat de senaste dagarna, och det visar sig att jag har ett stort köttsår på insidan utav kinden! Veterinären tror att jag kan ha skurit mig på något jag ätit, men jag äter jämt och hela tiden så jag kan inte komma ihåg vad det var. Jag fick iallfall en spruta med smärtstillande så det känns bättre nu, och antibiotika med banansmak som de tvångsmatar mig med två gånger om dagen. Blä! De ger mig också en vitaminblandning med spruta, tror de jag är en liten unge eller? Hmrs. Jag kan faktiskt själv!





Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, sött skrivet. Och det börjar ju likna sjukhus-vistelse detta. ;)



Och mat, mmm. Det är bra det. Typ samma "inne" hos mig också, emellanåt i alla fall. ^^

2010-05-18 @ 20:08:09
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Amanda

Aww, så söt ^^



Sv: Förstår det :/ har du sålt dom?

2010-05-20 @ 19:09:33
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0