Rusted from the rain


Titta vad jag fick på jobbet idag utav en söt tjej ifrån Vitamin Well, vi tackar & bockar ;>
Nu är det förresten Peace & Love ja, och jag ska inte dit nej. Har kikat igenom banden som kommer och de som det skulle vara lite roligt att se är Billy Talent & Crashdiet. Notera lite roligt. För de pengarna kan man göra något skitroligt, hahaha.
Vi har förresten en Peace & Love lista på jobbet som vi spelar blandad musik ifrån de som spelar på festivalen på, hälften är ju bara så .. lol? Europe, nej tack. Vem fasiken är Markus Krunegård(wannabeee HåkanH eller, lolool)? Mando Diao är ju där varje år *gäsp*, Amanda Jensen är so overrated, The Ark utdöda, Petter? Alltså Petter? Gah. Ja ni fattar, hahaha ;>

Nu tänker ni -"ja men du missar ju allt det roliga!". Eh, fylla, bakfylla, fulla människor.
Skulle jag betala in mig på Peace & Love skulle jag betala för musiken. <3

Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

Heey! Skrev precis likadant till Linn som ja skriver till dej nu :)

Ja ska till borlänge 13-15 aug och fick idéen att DÅ kan ja ju passa på att fota er snygga människor! :D typ dej, linn och kanske ohstlin - om hon bor där?! jag har noll koll :D vore inte det kul och hitta på nått?

2010-06-30 @ 22:09:24
URL: http://lindapauline.se

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0