Look at yourself, now you can't hide the scars

Hej & hallå! Ledig dag idag, startade med nya The Hills och Simons hemlagade rabarberkräm med kall mjölk i. Så jäkla gott! <3 Sen slog jag på förra veckans B&TShow och pysslade lite hemma, you know; tvätta, diska, dammtorka, ta hand om tatueringen osv. ;> Nu ska jag dammsuga och plocka fram morgondagens outfit, vi drar till Gävle tidigt eftersom syrran tar studenten. Mor&Far hämtar oss nio, nio liksom. Skittidigt! Så jag lär plocka fram allting i förväg så jag orkar, haha.

Vi var förresten in på nyöppnade Lager 70 i Borlänge igår, jag har aldrig gillat stället eftersom de ofta har något som vi också har i butik och deras "extrapriser" är dyrare än våra ordinare så ja, men jag hittade två par supersjyssta tights och jag kunde.inte.låta.bli.


De svarta är alltså ett par trasiga tights med spets innanför, 139:- Och de grå som jag älskar är i jeanstyg med fickor bakpå, 249:-

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygga :D

2010-06-11 @ 13:45:04
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0