If only you were lonley

Måndag, ny vecka, ny dag, nya tag. Nu kör jag igång igen, I´m back bitches! Tanken var att jag skulle vänta in min blogg på wearit.se och köra igång båda samtidigt igen, men den fungerar fortfarande inte. :/ Synd eftersom jag & Ida gjorde en typ videoblogg i helgen som vi gärna vill visa upp, hihi. Förhoppningsvis ska allt fungera snart igen. Nu ska jag dock fixa frillan & fejjan, ser som vanligt inte klok ut utan smink haha.

Lexia & Systeryster i Gävle på andra Systersysters studentbal, och ja mor jag klippte bort dig. Men du såg ju inte klok ut, haha. ;D <3


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Haha snygg bild xD

2010-06-07 @ 12:43:46
Postat av: Linn

Sv, haha men ellerhur! ;D en bild säger mer än tusen ord! ;D

2010-06-07 @ 12:58:22
URL: http://linnlowes.com
Postat av: mor

Hahaha tack tack! Kan bara vara med om jag är lika snygg som ni ...

2010-06-08 @ 08:49:40

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0