What we are is the sum of a thousand lies

Sådär. Håret är plattat, sminket är på plats, kläderna är framplockade och min nya bebis Ipod är fulladdad med musik. Nu ska jag sätta mig på cykeln och trampa ner till stan för att där sätta mig på bussen som går till jobbet. Och jag säger bara en sak; vädret <3. Det är vår nu, på riktigt! Mihii, lycka!
Skulle ju egentligen ha fixat med bloggen igår men det blev så sent, så får göra det ikväll istället. Finns ju fortfarande lite smågrejor att dona med eftersom jag vill att den ska vara lika snygg för alla ;>

Det är såhär den ska se ut


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Längden är min egen men jag har gjort en liten förtjockning :)) Tack :D

2010-04-26 @ 17:49:07
URL: http://linnlowes.com

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0