Hold your breath and count to ten

Zombie varning! Ueck vad jag hatar att gå upp tidigt, speciellt om jag sovit dåligt också. Har inte riktigt kunnat slappna av utan har studsat runt i sängen som en tok inatt, där fanns det en grop, där drog det ifrån ventilen, den sidan kan jag inte sova på osvosvosv. Så nu är jag trööött! Sitter och talar om för Simon att han får göra frukost till mig, men det går inte så bra så jag får väl släpa mig ut i köket själv då. Får se om jag är lite piggare efter lite havregrynsgröt och en kopp kaffe, tveksamt dock haha.

Har aldrig gillat läppglans alltså, true story, men läppglanset jag fick med i min goodiebag ifrån Bloggfesten i lördags är helt suveränt! Det kladdar inte och det luktar jättegott, sen fick jag en superb färg också. Angel, genomskinlig med lite glitter i. Glosset kommer ifrån ELF Cosmetics och kostar bara 18:-





EDIT: Inlägget skulle ha blivit publicerat 07.45 -.-

EDIT2: Skit! Glömde både armband OCH halsband idag, känner mig naken :/

Kommentarer
Postat av: anna

Fina du, tack sötnos <3 oooh ja, jag hör av mig så fort jag vet när jag kommer hem. Då jäklar! hihi

2010-04-22 @ 11:37:54
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Novembersara.

SV: Haha, jag med, när jag testade den trodde jag att den skulle vara helt värdelös, men den var ju suverän! Fan vad fint hår du har förresten!

2010-04-22 @ 12:28:25
URL: http://novembersara.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0