On his face is a map of the world

Har knäppt lite mer bilder, det här är ju kuuuul! ;> Varför har ingen nämnt det förut? Haha. Är så sjukt seeeg idag, kom knappt upp ur sängen imorse. Imorse = kl. 11.00 i det här hushållet. Simon hade gått upp tidigare för han skulle till jobbet, så väcker han mig genom att kittla mig under fötterna. Under fötterna! Aaa, flög jag upp eller? Nu ska jag ta mitt osminkade ansikte och mitt okammade hår och bege mig ner till tvättstugan, jag hoppas vid någon högre makt att jag slipper möta någon granne. För dennes skull, jag lär ju skrämma skiten ur den mest hårdnackade som jag ser ut nu alltså. It´s a tragedy!


Använder den här parfymen just nu, älskar Britney Spears parfymer. Är det någonting hon är bra på så är det att göra dofter, haha ;>

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Ja det är jättekul att fota! kom med i fotoklubben i falun vettja! vi har det fasligt skoj och helt pretantiöst (stavas hur?! haha)

2010-04-30 @ 13:40:01
URL: http://spetsochannatfint.blogspot.com

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0