My friends can´t breathe under water

Bästaste födelsedagspresenten ifrån älsko, älskar älskar älskar den! Svart+silver=snyggaste! :>
Försökte ta lite pics med min cp-kamera men det blev mest grumligt och fult så jag lånar en bild ifrån Jet Sets hemsida också så ni får se hur otroligt vacker den är, mihi. Det är alltså en Jet Set Addiction i färger Mysterious Black med massa massa gnistrande stenar!

 

 

BTW! Fonten på rubriken till inläggen samt texten i menyn ska vara i någon typ utav skrivstil, jag har sett att på vissa datorer är den skittråkig och ful. I suppose att det kanske har något med att göra att de är utav det äldre slaget? Haha. Kan ingenting om fonts! Har också sett att bloggen är dampig i Explorer, så jag hoppas ni som läser har Firefox för jag tänker inte göra om något. ;> Men fonten kan jag ändra, så är den tråkig och ful för dig?


Kommentarer
Postat av: Jenlen

superfin, jag har en sån i vit/guld..

2010-04-24 @ 18:24:15
URL: http://jenlen.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0