I couldn´t find the floor until it hit me in the head

Har precis kollat klart på både Håkans Bar och Svenska Hollywoodfruar, måndagar äger. Maria Montazami äger. -"Det värsta är ju att jag är snygg i allt. Det bästa vore ju om jag var ful i allt, så jag kunde vara fin i något". Haha, och sen när det knackar på dörren och hon bara spärrar upp ögonen. Hon är så sjukt älskvärd och jag sitter verkligen och ler åt allt hon säger för hon är så himla bra, jag vill bli som henne när jag blir stor. Jag vill jag vill.

Nu ska jag öppna min root beer och så ska jag och Simon titta på Clone Wars, mys!


I love love love you <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Vad söta ni är tillsammans! Ganska lika faktiskt! Äktenskapstycke, eller vad kallas det? Folk sa alltid att jag och mitt EX såg ut som syskon, det var mindre kul, haha!

2010-04-28 @ 12:34:52
URL: http://novembersara.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0