Honest to god I´ll break your heart

Shit vad jag uppdaterade mycket igår, haha. Ne, men både jag och älskade sambon var lediga så vi hittade på en massa skoj ;> Till att börja med så ... KÖPTE VI EN KAMERA! En supersnygg och supersexig liten Canon Ixus 120 IS som man kan ta skitnsygga foton med. Sen kom mamma hem till oss och hjälpte oss boka hotell i London, vi hittade ett helt nyrenoverat, jättefräscht, jättebilligt hotell så vi är supernöjda. Tack mammi.
Efter det tog jag tag i Simon och drog med honom på bio, vi såg Clash of the Titans och vi var nästan helt ensamma i salongen. Haha. Soft dock. Helt ok film, jag älskar mytologiska monster och flygande hästar och det var en hel drös kända och halvkända skådespelare med. Men, menmenmen. Jag önskar de haft liiiite mer pengar när de gjorde filmen. That´s all, annars var den bra! ;>
Klockan tickar, nu lär jag platta frillan! :*


Honest to god I´ll break your heart, tear you to pieces and rip you apart

Kommentarer
Postat av: Stina

SV: JA :D Smink e skitkul ^^

2010-04-28 @ 13:32:13
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Linn

SV; Hähä, mys o bo i skogen ;D

2010-04-28 @ 15:27:20
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Linn

Sv: Haha aah, ska nog göra det :)

2010-04-28 @ 17:09:58
URL: http://linnlowes.com
Postat av: systeryster

Va kul med ny kamera! du föresten sommarklänningen från Blend She, va snygg den var! hur mycket kostade den?

kramkram Michis

2010-04-28 @ 18:57:57
Postat av: Bella

måste få se kameran sen! :D

2010-04-28 @ 19:33:56

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0