A song to slit your wrists by

Bästaste helgen på länge, har varit i Gustafs hela helgen hos mor&far och haft det helt underbart! Slänger upp lite bilder igen, lånade deras kamera över helgen och nu är jag kär. Ska köpa en likadan, eller en lite bättre hihi ;>



Fick en I-pod Nano! Är supernöjd! Förstår dock inte varför den blir blå på bilderna :<, den är lila ju! Meh liksom. Nåväl, nu blire lite käk för annars kommer jag krevera. Sen ska jag betala räkningar och pilla lite med bloggen, får se om man kan snygga till den lite. ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va god tårtan ser ut, vart hittar man recept? :)

2010-04-26 @ 12:02:19
Postat av: Lexia

Anonym; den har jag bakat själv, efter eget recept. Kanske ska lägga upp det? ;>

2010-04-26 @ 13:08:11
URL: http://lexias.se
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag verkligen du ska göra, ser riktigt riktigt god ut. Precis som en tårta ska se ut ;)

2010-04-26 @ 21:13:10

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0