Wie!

Jag har antagligen sålt ett par utav jeansen i min annons som jag lade ut på nätet. Great succes! Det är iallafall några hundralappar extra, som åker raka vägen ner i sparkontot. Det blir till att spara lite pengar nu eftersom jag och Simon bestämt oss för att åka utomlands i sommar. Det var först tänkt att vi skulle åka på sensommaren/hösten men eftersom att jag nu antagligen börjar ett nytt jobb då så känns det inte så lägligt.

Vi har bara ett tiniminiproblem, vi vet inte vart vi ska åka. Eller jo, någon fundering har man väl. Det som lockar mest dock är Paris och Eurodisney. Only time will tell.


(Bild ifrån disneylandparis.com)

Kommentarer
Postat av: annis

svar; det är så tråkigt när det sker :/ Hoppas det blir bättre!

2008-05-19 @ 19:45:26
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Ja visst är dom! :9

2008-05-19 @ 20:14:12
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0