Urspårning?

Jag sitter och slötittar lite på Ugly Betty, alltså blir det inte bara mer och mer överdrivet? Många tycker ju att Desperate Housewives totalt spårat ur, men inte mer än Betty isåfall om du frågar mig. Jag menar det är helt enkelt bara, alldeles för mycket utav allting. Sure, det kan vara underhållande ibland men för det mesta bara överdrivet.

Nej, sådant där är ingenting för mig. Allvarligt talat så är Desperate min favoritserie just nu, självklart håller jag med om att den ofta är sjukt överdriven men samtidigt får den mig alltid att le stort över hur galna de där brudarna på Wisteria Lane är. Där skulle man vilja bo eller hur? (Fast ännu mer Newport Bay.)

Nu ska jag koka mig lite te innan Desperate börjar på tv.
So long fuckers!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0