Sommarvärme

Jag satte mig ute i solen med min frukost och en Illustrerad Vetenskap, attans vad mysigt det var! Stora solglasögon behövdes också eftersom solen var så stark, och jag glömde inte solskyddsfaktorn. Allvarligt så tror jag på att alltid smörja in ansiktet med skydd, jag vill inte bli rynkig i förtid. Huvvah! (vilket jäklans uttryck föressten^^)                

Föressten så läste jag en ganska uppskakande(enligt mig)sak i tidningen, inte nog med att vi människor skräpar ner och förstår vår jord. Nu gör vi det med rymden också! Miljoner ton skräp flyger omkring därute, efter alla rymdfärjor, satelliter och liknande. Ganska hemskt eller hur? Liksom, måste man göra såhär? Åh suck, vad kan jag göra åt saken egentligen? Well well.

Hittade en bild på mig själv föressten som jag gillar, haha vad tycks? ;D
image87

 

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt med frukost ute :)

2008-05-09 @ 09:47:00
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Lexia

Det kan jag lova :D

2008-05-09 @ 10:16:40

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0