Rubriken ska vara här

Alltså idag var fan inte en bra dag, därför har jag inte orkat blogga. Men ska jag vara ärlig har jag väl inte precis haft tid heller, liksom det var först nu jag satte mig vid datorn. Jag vet inte vad det är, men jag känner mig så jävlans emo. Doh, tyck synd om mig? Nej allvarligt talat, jag är bara äckligt förvirrad. Över allting egentligen, jag kan inte riktigt ta in alla intryck runtomkring mig. Allting liksom bara kraschlandar på mig.

Det finns någonting jag verkligen vill göra, någonting annat jag verkligen vill ha, ett tredje jag fucking gärna vill känna. Men, jag antar att allting tar sin tid. Nu kommer jag sitta kvar här framför datorn ett tag och bara avreagera mig och njuta, yes de två känslorna kan gå hand i hand.

So long motherfuckers!

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0