Nu har jag äntligen kommit hem

ifrån jobbet that is. Doh, att man kan bli så trött på bara några timmar. Vissa kunder suger verkligen musten ur en. Jag har föressten en liten uppmaning, snälla rara söta mammor torka näsan på era barn. Det fan vidrigaste äckligaste som finns är ungar med en massa jävla snor som rinner, jag spyr. Det är inte okey, aldrig någonsin. Hur fasiken ska de själva kunna lära sig om ingen annan gör det? Gah, ursäkta mig men det är förbannat äckligt.

Nu till någonting roligare, vi tog hem vår häst till gården idag! Hon fick gå i en liten hage och smaska gräs, trivdes gjorde hon också. Så framöver kommer hon antagligen få vara här över helgerna, mysigt. Det kanske kommer lite bilder på henne senare, jag sitter liksom på fel dator nu.

Nej, nu ska jag sluta skriva skit här. Byes.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0