Morning

Jag slet mig ifrån övriga aktiviteter bara för att slänga in några ord här, det ni. Jag sitter här och sträcker på mig och känner mig allmänt stel, mor är förkyld med 40graders feber. Undras om det kanske smittat av sig, well i vilket fall kan jag inte bli sjuk förrän på fredag eftersom det är då jag är ledig. Då har jag typ jobbat i en veckas tid, bara onsdag jag inte jobbar men då ska jag iväg typ hela dagen så det känns inte som ledighet. Mer om det imorgon.


Här har ni föressten världens godaste pålägg, utan dessa stannar världen. Eller rättare sagt, utan dessa kan jag inte äta frukost. Smaskade nyss i mig mackor med detta på, mumma!

Nej nu borde jag verkligen duscha, ska jobba ikväll så. Eller ja, i eftermiddag rättare sagt.

Kommentarer

Skriv något sött plx :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0